تیم داری ما به خاطر استعدادهای لرستان است 

کد خبر: 
۲۶۲۷
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک دانه نورعلی کوهدشت:

تیم داری ما به خاطر استعدادهای لرستان است 

صمد نورعلی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک دانه نورعلی کوهدشت

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک دانه نورعلی کوهدشت گفت: تیم داری ما به خاطر استعدادهای لرستان است.

به گزارش خبرنگار زرک، «صمد نورعلی» امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: لرستان، استانی محروم است و استعدادهای زیادی دارد که نیازمند حامی مالی هستند.

وی، ادامه داد: خودم در رشته والیبال فعالیت می‌کردم و در رقابت‌های قهرمانی کشور کاپیتان تیم لرستان بودم، واقعیت این است که آن زمان استعدادهای زیادی وجود داشت که به سبب کمبود امکانات و نبود تیم به جایی نرسیدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک دانه نورعلی کوهدشت، افزود: همیشه این رؤیا را داشتم که کاری برای استانم انجام دهم تا به یادگار بماند و الان زمان آن فرا رسیده، با اینکه حتی می‌توانستم در لیگ برتر تیم داری کنیم اما برای کسب تجربه فعلاً برای حضور در سری «ب» لیگ دسته اول والیبال می‌خواهیم شرکت کنیم.

نورعلی با بیان اینکه گروه ما هشت تیمی است و دور رفت رقابت‌ها اوایل بهمن ماه در کرمانشاه به طور متمرکز برگزار می‌شود، تاکید کرد: هدفمان فقط قهرمانی است و برای این کار برنامه ریزی های خوبی داشته و تا کنون چندین اردو در بابل و کوهدشت برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه تیم داری ما به خاطر استعدادهای لرستان است، گفت: با این همه مشکلاتی که تیم داری دارد اما اگر یک بازیکن از این تیم به والیبال کشور معرفی شود برای ما کافی است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک دانه نورعلی کوهدشت، گفت: تا جایی که امکان داشته باشد در بحث بازیکن و کادر فنی از لرستانی‌ها استفاده کرده‌ایم و هدف ما از تیم داری به هیچ وجه بحث مالی نیست و تیم را برای قهرمانی و معرفی بیشتر والیبال لرستان بسته‌ایم.

نورعلی با بیان اینکه از لحاظ مادی مشکلی نداریم، افزود: هدفمان این است که سال بعد در لیگ برتر تیم داری کنیم و این کار را با خرید امتیاز انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در لیگ برتر بانوان حامی مالی تیمی در بابل هستیم، عنوان کرد: قصد داریم فصل آینده این تیم را به لرستان بیاوریم و به این ترتیب هم در لیگ برتر آقایان و هم بانوان تیم داری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک دانه نورعلی کوهدشت با بیان اینکه این تیم پس از یک اردوی ۲۰ روزه در شهرستان بابل استان مازندران، آماده حضور قدرتمند در سری «ب» لیگ دسته یک کشور است، افزود: با حضور در این مسابقات از نام والیبال لرستان دفاع خواهیم کرد.

نورعلی با اشاره به اینکه دور رفت سری «ب» لیگ دسته یک کشور از دوم بهمن ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با کسب بهترین نتایج استان میزبان را ترک کنیم.

بنابر این گزارش، تیم والیبال لک دانه نورعلی کوهدشت در گروه دوم سری «ب» لیگ دسته یک کشور باید برابر تیم‌های شهدای جویبار، رادین ترابر آسیا، اطلس فرخ شهر، شهرداری آزاد شهر، شهروند میانرود، شهرداری ساوه و شهدای ارشق اردبیل به میدان برود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
کوهدشت - صمد نورعلی - والیبال - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم