تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در لرستان

کد خبر: 
۲۷۴۵
استاندار لرستان در دیدار با امام جمعه بروجرد خبر داد:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در لرستان

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در لرستان

استاندار لرستان از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی در سفر به بروجرد و دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: در شهرستان بروجرد برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدامات خوبی صورت گرفته و در مجموع ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در استان لرستان امسال تکمیل و تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان سال محور آزاد راه اراک ـ خرم‌آباد تحویل می‌شود و ۲۶۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم پرداخت شده است و این پروژه به صورت ۱۰۰ درصد تا اردیبهشت به بهره برداری می‌رسد که با بهره برداری از این پروژه مسافت بروجرد به خرم‌آباد ۴۰ دقیقه خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: هیاتی متشکل از دادگستری و استانداری بر روند تولید شرکت عظیم خودرو برای راه اندازی مجدد نظارت می‌کنند و این شرکت از قبل تعهداتی برای مشتریان داشته که باید انجام شود که ۱۴۰ دستگاه خودرو در گمرک دارند که به زودی وارد کارخانه شده مونتاژ خواهند شد.

۵ هزار خانوار بروجردی زیر خط فقر

امام جمعه بروجرد نیز در این دیدار اظهار داشت: مشکلات شهرستان بروجرد در حد توان حل شود و در این راستا مشکلی که کمتر به آن پرداخته شده است فقرای حاشیه شهر هستند که پنج هزار خانواده شناسایی شده که زیر خط فقر هستند.

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: انتظار داریم کمک‌هایی به این قشر انجام شود تا در این شرایط کرونا مشکلات معیشتی آنها بیشتر نشود.

ایمان بیرانوند/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - پروژه های نیمه تمام

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم