تلاش ناکام دشمنان برای تقابل مردم با نظام

کد خبر: 
۴۸۶۲
امام جمعه خرم آباد:

تلاش ناکام دشمنان برای تقابل مردم با نظام

سيد احمدرضا شاهرخي نماینده ولی فقیه در لرستان و خطيب جمعه خرم آباد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دشمنان در تلاشند مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد افزود: دشمن به آن امید بسته است تا با فضای مجازی و پول، مردم را در برابر نظام قرار دهد. در چنین شرایطی باید مراقب حیله‌های دشمن باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد؛ ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را مقطع مهم انقلابی اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مردم لرستان در حرکت انقلابی سال ۱۳۵۷ حضور فعال داشتند و پای این انقلاب بودند و خواهند بود.

وی با بیان این‌که آمریکا حامی اغتشاشگران است، افزود: حمایت آمریکا از تحولات ایران به دلیل دشمنی همیشگی این دولت با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که آمریکا دشمن ملت ایران است و همیشه آرزوی نابودی کشور را در سر دارد، گفت: امروز ۴۷ گروه اطلاعاتی در جهان بر ضد جمهوری اسلامی فعالیت دارند که ناتوانی آن‌ها در شکست ایران نتیجه قدرت نظام است.

حجت الاسلام والمسلمن شاهرخی افزود: ما محکم و وفادار پای نظام هستیم و از قوه قضاییه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر با قاتلان و مجرمان برخورد قانونی کند تا عبرتی برای دیگر تروریست‌های مزدور شود.

وی در ادامه به روز بسیج مستضعفان اشاره کرد و گفت: بسیج در مسیر انقلاب اسلامی رشد کرد و به بار نشست و امروز شاهد میوه و درخت بسیج در همه عرصه‌ها هستیم.

امام جمعه خرم‌آباد؛ امنیت و آرامش را از ویژگی‌های امام عصر(عج) عنوان و تصریح کرد: وعده داده شده است که بعد از خوف و ترس جهانی، امام عصر(عج) امنیت را ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان؛ امنیت و آرامش را لازمه رسیدن به تمدن و پیشرفت برشمرد و افزود: برقراری صلح در دنیا کار دشواری است چنان که با وجود تاسیس سازمان‌های بین المللی برای ایجاد صلح جهانی، این امر محقق نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: حتی بنیانگذاران سازمانی‌های بین‌المللی برای صلح جهانی، خودشان ابزاری برای زورگویی به دیگر کشور‌ها شده اند.

خطیب جمعه خرم‌آباد یادآور شد: آرامش، امنیت و صلح جهانی تنها در زمان حکومت امام عصر(عج) ایجاد خواهد شد چون وعده الهی است.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، پرستاری از امام سجاد(ع) و بازماندگان روز عاشورا با مهربانی را از تکالیف حضرت زینت(س) برشمرد که با سرافرازی آن را انجام دادند.

انتهاي پيام /

 

برچسب‌ها: 
خطبه های نماز جمعه - نماينده ولي فقيه در لرستان - سید احمدرضا شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم