تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کد خبر: 
۵۰۹۵
در پیامی اعلام شد؛

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام سید «احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان و «فرهاد زیویار» استاندار لرستان در پیام مشترکی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم»

سپاسی از ژرفای دل‌وجان، آفریننده هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما مردم همیشه در صحنه نمایان ساخت و در چهل و چهارمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتمادبه‌نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید.

آیا چهل و چهار سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم نماید؟

آیا حضور ده‌ها میلیون انسان بصیر و پرانگیزه در جشن ۴۴ سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی را، به خود آورد و راه و خواست مردم که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی «صلّی اللّه علیه و آله» است را به آنان نشان دهد؟

قوی باد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه پیروزی حق می‌سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آرایید.

مشاهدات عینی و گزارش‌های واصله از سراسر استان نشان‌دهنده حماسه حضور مردم فهیم؛ زمان‌شناس و ولایت‌مدار استان لرستان بود که حماسه آفریدند و بار دیگر اوج وحدت و همدلی و یکپارچگی شأن را به تصویر کشیدند و پرچم قدرت و عظمت ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

این حضور حماسی پیام انقلاب اسلامی ایران را در گوش میلیون‌ها انسان آزاده و حقیقت‌جو؛ در سراسر گیتی طنین‌انداز کرد و این روز باشکوه را برای دشمنان اسلام و ایران به ‌روز یأس و ناامیدی تبدیل نمود.

امید است ان‌شاءالله این راهپیمایی عظیم و این حرکت همراه با بصیرتتان که ثمره مجاهدت خالصانه شما مردم همیشه سربلند ایران اسلامی است؛ مورد رضایت درگاه الهی و حضرت، ولی‌عصر «عجل‌الله تعالی فرجه الشریف» قرار گیرد.

این‌جانبان ضمن بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ از اقدامات همه عوامل اجرایی و برگزارکنندگان مراسم جشن باشکوه ۲۲ بهمن و از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد که با حضور آگاهانه خود اقتدار؛ همبستگی و وحدت خود را به نمایش گذاشتند؛ و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» تجدید بیعت نمودند؛ صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
راهپیمایی ۲۲ بهمن - نماینده ولی فقیه در لرستان - استاندار لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم