تعطیلی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات در خرم‌آباد

کد خبر: 
۳۶۳۷
فرماندار مرکز لرستان تأکید کرد؛

تعطیلی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات در خرم‌آباد

تعطیلی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد بر جمع‌آوری ضایعاتی‌های محله «اسدآبادی» این شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات باید با حکم دادستانی تعطیل و واحدهای دارای مجوز نیز به خارج از شهر انتقال داده شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ جعفر طولابی روز سه‌شنبه در جلسه پیگیری وضعیت و ساماندهی محله «اسدآبادی» خرم‌آباد گفت: طرح بازآفرینی یک نیاز اساسی برای این منطقه است و تا اجرا نشود نمی‌توان اقدامات اصولی در این مکان انجام داد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح‌های ضربتی برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی، جمع‌آوری معتادان و شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در این منطقه لازم بود و تاکنون ارتقای امنیت اجتماعی، ساماندهی و روشنایی معابر و افتتاح مرکز سلامت آن انجام شده است.

فرماندار مرکز لرستان خاطرنشان کرد: این اقدامات در برابر آسیب و مشکلاتی که در محله وجود دارد کافی نیست و چندین کار اساسی باید به صورت ریشه‌ای و اساسی برای کاهش مشکلات این محله انجام گیرد.

طولابی؛ بهسازی و ساماندهی اساسی معابر، کوچه‌ و خیابان‌های محله را نیاز دیگر این منطقه دانست و گفت: بخشی از این کار انجام شده اما روند آن کُند است و باید اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

وی، جمع‌آوری ضایعاتی‌ها از این محله را ضروری دانست و اظهار داشت: واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات که در اسدآبادی مستقر هستند باید با حکم دادستانی تعطیل و واحدهای دارای مجوز نیز به خارج از شهر انتقال داده شود.

لزوم تعیین تکلیف زمین و فضاهای باز «اسدآبادی»

فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: زمین و فضاهای باز در منطقه اسدآبادی به محل تجمع معتادان متجاهر تبدیل شده است که شهرداری باید این اراضی را شناسایی و مالکان آنها را مجبور به تعیین تکلیف کند تا این املاک محصور شود.

طولابی پیشنهاد کرد از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آستان قدس رضوی برای توانمندسازی خانواده‌های محروم این منطقه استفاده شود.

وی افزود: برای اجرای مصوبات، نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری هستیم و امید می‌رود مشکلات منطقه اسدآبادی از طریق امام جمعه خرم‌آباد، استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان پیگیری و حل شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - فرمانداری خرم آباد - جعفر طولابی - محلات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم