تصویب ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های «جهش تولید» لرستان 

کد خبر: 
۳۰۰۴
استاندار خبر داد؛

تصویب ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های «جهش تولید» لرستان 

تصویب ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های «جهش تولید» لرستان 

استاندار لرستان از تصویب ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های جهش تولید لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سیدموسی خادمی روز دوشنبه درباره اجرای طرح‌های جهش تولید افزود: در حال حاضر ۵۶ پروژه جهش تولید در بخش عمرانی و ملی لرستان در دست اجرا است که امیدواریم با بهره‌برداری کامل از آنها، زمینه جهش تولید، رونق اقتصادی و اشتغال جوانان جویای کار استان فراهم شود.

استاندار لرستان ادامه داد: پس از نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید»، اقدامات اساسی در این خصوص صورت گرفت و در نهایت طرح‌های اقتصادی این حوزه برنامه ریزی شدند.

خادمی تاکید کرد: پس از امضای تفاهمنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار این طرح‌ها، قول‌های مساعدی برای اعطای تسهیلات به استان داده و بخش عمده‌ای از آن محقق شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور قرار است برای اجرای طرح‌های عمرانی حوزه جهش تولید ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار و ۵۳ میلیارد تومان سود تسهیلات به لرستان اعطا کنند و برخی از بانک‌های عامل استان نیز برای تعداد دیگری از پروژه‌های این بخش، اعتبارات لازم را تامین کرده‌اند.

خادمی افزود: گرچه همچنان چند مورد از این پروژه‌ها مشکل اعتباری دارد اما تلاش می‌شود تمام طرح‌های تولیدی و اقتصادی جهش تولید استان در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - جهش تولید

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم