تشکیل ۸۹۸ فقره پرونده تخلفاتی زیست محیطی در لرستان

کد خبر: 
۶۳۵۸
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

تشکیل ۸۹۸ فقره پرونده تخلفاتی زیست محیطی در لرستان

تشکیل ۸۹۸ فقره پرونده تخلفاتی زیست محیطی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۹۱۳ متخلف زیست محیطی امسال در این استان دستگیر شده اند و ۸۹۸ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «علی سالاروند» بیان کرد: از مجموع ۸۹۸ پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل شده در استان تاکنون ۲۳۳ پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

وی اظهار داشت: میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده‌ها ۱۷ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال بوده که تاکنون از این میزان سه میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال وصول شده است.

سالاروند با اشاره به برخی تخلفات ثبت شده در استان ادامه داد: ۹۳ مورد در حوزه آبزیان، ۲۱ مورد پرندگان، ۵۰ مورد صید غیرمجاز پستانداران، ۷۱ مورد زنده گیری پرندگان و هفت مورد نگهداری،خرید، فروش و تاکسیدرمی حیات وحش گزارش شد.

وی با بیان اینکه از مجموع پرونده های امسال ۳۲۶ پرونده در راستای آلاینده‌ها بوده است ادامه داد: در این راستا ۴۶۷ مورد آلودگی زیست محیطی در استان ثبت و ۵۰۳ اخطاریه زیست محیطی صادر شده است.

سالاروند عنوان کرد: همچنین در این راستا ۱۸ قبضه سلاح غیرمجاز، ۱۶۱ قبضه سلاح مجاز، ۱۱قبضه سلاح جنگی، یک هزار و ۵۲۷ ادوات صید و شکار از جمله تور ماهیگیری، قلاب، لنسر، فشنگ ساچمه زنی، تیوپ، چرخ و چوب ماهیگیری، خشاب، چهارپاره و قطار کشف و ضبط شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
تخلفاتی زیست محیطی - محیط زیست - علی سالاروند - حفاظت محیط زیست لرستات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم