تشکیل کارگروه اندیشه‌ورز هنرمندان در لرستان

کد خبر: 
۶۹۳۹
استاندار لرستان تاکید کرد:

تشکیل کارگروه اندیشه‌ورز هنرمندان در لرستان

تشکیل کارگروه اندیشه‌ورز هنرمندان در لرستان

استاندار لرستان بر تشکیل کارگروه اندیشه‌ورز هنرمندان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ساماندهی هنرمندان و کمک به توسعه و پیشرفت استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «ابوطالب شفقت» در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر به توجه بیشتر به حوزه فرهنگ و هنر تأکیدکرد و گفت: کارگروه اندیشه‌ورز هنرمندان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ساماندهی هنرمندان و کمک به توسعه و پیشرفت استان تشکیل شود.

وی افزود: این کارگروه در قالب کمیته‌های تخصصی برگزار خواهد شد و مجموعه نظرات و پیشنهاد‌های اعضا فرصتی فراهم خواهد کرد تا بتوانیم مسائل اصلی استان از جمله بیکاری و اشتغال و استفاده از ظرفیت‌ها را با کمک هنرمندان شناسایی و رفع کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت حل مشکلات اساسی استان گفت: اگر فضای کسب و کار رونق پیدا کند به صورت طبیعی جامعه به سمت استفاده از هنر پیش خواهد رفت و اقتصاد هنر نیز رونق پیدا می‌کند.

«شفقت» با تأکید بر ضرورت وجود پیوست فرهنگی در طرح‌های اقتصادی و عمرانی گفت: دستگاه‌ها موظفند از هنرمندان به معنای واقعی کلمه استفاده کنند. طرح‌های اقتصادی عمرانی که پیوست فرهنگی ندارد، استفاده و وجود این پیوست برای آنها ضروری است.

وی با بیان اینکه لازمه توسعه گردشگری توجه به فرهنگ هر منطقه است، افزود: توجه به موضوعات فرهنگی و تقویت و ترویج فرهنگ بومی نقش موثری در توسعه صنعت گرشگری دارد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
کارگروه - اندیشه ورز - هنرمندان - لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم