تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری به تعویق افتاد

کد خبر: 
۳۹۴
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان:

تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری به تعویق افتاد

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان گفت: تشکیل پرونده، آزمون شفاهی و سایر امور مربوط به پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۸ به تعویق افتاد.
به گزارش پایگاه خبری زرک به نقل از روابط عمومی کانون؛ حجت والیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نگرانی‌هایی که در رابطه با شیوع ویروس کرونا وجود دارد و همچنین تاکید بر کاهش تردد و رفت‌ و آمد شهروندان، برای حفظ سلامت این عزیزان، تشکیل پرونده و سایر امور مربوط به پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۸ به تعویق افتاد.
وی با تاکید بر اینکه این عزیزان دیگر لازم نیست به کانون کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه نمایند، تصریح کرد: زمان تشکیل پرونده و انجام سایر امور مرتبط با آن‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.  
والیزاده با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای انجام این امور فراهم شده، افزود: این تصمیم صرفا برای حفظ سلامت عزیزان و کمک به کنترل شیوع بیماری اتخاذ شده است.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنانش در مورد برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۹هم بیان داشت: بر اساس مصوبه‌ی مورخ ۳۰-۱۱-۱۳۹۸ شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری مقرر گردید برای علاقمندان ورود به کسوت کارشناسی رسمی دادگستری، در نیمه‌ی اول سال ۱۳۹۹ آزمون بعدی در ارتباط با رشته-محل‌هایی که ظرفیت آنها در آزمون ۹۸ تکمیل نشده است، برگزار شود.
حجت والیزاده افزود: هر گونه تغییر احتمالی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم