تشکیل قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید در بروجرد

کد خبر: 
۶۱۱۷
در ششمین روز از دهه فجر؛

تشکیل قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید در بروجرد

تشکیل قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید در بروجرد

دبیر قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید بروجرد گفت: باتوجه به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید، قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید در بروجرد تشکیل شد. 

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «احمد حسنوند» در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صنایع بروجرد با حضور استاندار لرستان گفت: این نمایشگاه با ۷۰ غرفه مختلف از صنایع کوچک و بزرگ شهرستان برپا شده است.

احمد حسنوند گفت: تاکنون مشکلات ۱۳۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد در این قرارگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته که ۲۰ واحد تولیدی احیا و مجدد به چرخه فعالیت بازگشته است.

وی افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید، قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید در بروجرد تشکیل شد که در این مدت توانسته برکاتی به همراه داشته باشد و به عنوان یک الگوی موفق مطرح گردد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۸ بهمن در مصلای نماز جمعه دایر است که علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ شب مراجعه کنند.

بروجرد با دارا بودن ۳۵ درصد صنایع لرستان صنعتی‌ترین شهرستان این استان به شمار می‌رود، از مجموع ۶۵۰ واحد صنعتی بروجرد ۴۵۰ واحد در حال فعالیت و تولید است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
توانمندی صنایع بروجرد - استاندار لرستان - قرارگاه حمایت از تولید بروجرد - سردار باقری - احمد حسنوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم