تشکیل قرارگاه «جهاد تبیین» در دانشگاه‌های لرستان

کد خبر: 
۵۹۳۲
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان؛

تشکیل قرارگاه «جهاد تبیین» در دانشگاه‌های لرستان

تشکیل قرارگاه «جهاد تبیین» در دانشگاه‌های لرستان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان از تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در دانشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «محسن کریمی» در نشست قرارگاه علم‌الهدی که با موضوع برنامه‌ریزی برای اردوهای دانشجویی راهیان نور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: روش اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان‌ نور با روش سال‌های گذشته متفاوت است؛ به این صورت که امسال روش اعزام از نوع غیرمتمرکز است؛ یعنی هر دانشگاه، دانشجویان خود را به اردوهای راهیان‌ نور اعزام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این روش باعث تقویت کار گروهی و تشکیلاتی دانشجویی هر دانشگاه می‌شود، افزود: یک کار مهم دیگر تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در نظام آموزش عالی استان لرستان است که در این رابطه هر دانشگاهی، قرارگاه جهاد تبیین خواهد داشت.

علی نظری، رئیس قرارگاه علم‌الهدی (اردوهای دانشجویی راهیان‌ نور) لرستان نیز در این نشست گفت: تصمیمات قرارگاه برای همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لازم‌الاجراست، زیرا قرارگاه در این راستا تشکیل شده که انسجام و هماهنگی برای اجرای اردوهای دانشجویی راهیان‌ نور بیشتر شود.

وی افزود: اینکه سهمیه هر دانشگاه برای اردوهای‌ راهیان نور دانشجویی چند نفر است نیز بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز درباره راهکارهای ارتقای کیفی محتوای برنامه‌های راهیان‌نور، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

پس از بحث و تبادل‌نظر در این نشست با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، موافقت شد.

همچنین در این نشست، رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان دیدگاه‌ها و ‌نظرات خود را در راستای اتخاذ تمهیدات و تدابیر برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان‌ نور استان ارائه و بر این موضوع تأکید شد که محتوای برنامه‌های راهیان‌ نور دانشجویی باید به‌گونه‌ای باشد که دانشجویان، هر چه بیشتر در فضای معنوی مناطق عملیاتی دفاع مقدس قرار بگیرند و بیشتر، ابعاد معنوی، تربیتی و انسان‌سازی این اردوها مدنظر قرار گیرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اردوهای دانشجویی - راهیان نور - سازمان بسیج دانشجویی - محسن کریمی - قرارگاه علم الهدی - علی نظری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم