تسویه مطالبات بازنشستگان مخابرات لرستان

کد خبر: 
۵۸۲۴
مدیر مخابرات منطقه لرستان خبر داد؛

تسویه مطالبات بازنشستگان مخابرات لرستان

تسویه مطالبات بازنشستگان مخابرات لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان از پرداخت مطالبات بازنشستگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «نبی اله شمسی فر» در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت: تمام مطالبات بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۱ پرداخت شده و تا پایان سال گذشته تسویه حساب گردید.

وی افزود: تعداد بازنشستگان حدود ۶۰۰ نفر بوده که حدود ۲۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد و به این تعداد از همکاران بازنشسته پرداخت گردید.

شمسی فر با بیان اینکه مخابرات لرستان نسبت به خیلی از استان‌ها در پرداخت مطالبات بازنشستگان پیشرو بوده اظهار داشت: بازنشستگانی که تاکنون موفق به دریافت مطالبات خود نشدند بایستی نسبت به تکمیل فرم مخصوص در مخابرات استان اقدام نمایند تا همچون سایر بازنشستگان بتوانند مطالبات خود را دریافت نمایند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان همچنین از احداث زمین چمن مصنوعی در خرم‌آباد خبر داد و افزود: به جهت توجه به بحث ورزش و پاسخ به نیاز همکاران یک باب زمین چمن مصنوعی در مرکز شهید رحیمی خرم‌آباد در ابعاد استاندارد احداث گردید و در اختیار همکاران قرار گرفت.

شمسی فر اعتبار این طرح ورزشی را یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: فنس کشی، خط کشی و تجهیزات مورد نیاز چمن مصنوعی نیز انجام گرفته است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مخابرات لرستان - تسویه مطالبات - بازنشستگان مخابرات - نبی اله شمسی فر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم