تسریع در روند احداث زیرساخت‌های یادمان شهدای گمنام پلدختر

کد خبر: 
۶۹۲۱
فرماندار پلدختر تاکید کرد:

تسریع در روند احداث زیرساخت‌های یادمان شهدای گمنام پلدختر

تسریع در روند احداث زیرساخت‌های یادمان شهدای گمنام پلدختر

فرماندار پلدختر بر سرعت بخشیدن به روند احداث زیرساخت‌های یادمان شهدای گمنام این شهرستان، تاکید کرد.

 

 به گزارش پایگاه خبری زرک، «احسان علی پوری» در حاشیه بازدید از یادمان شهدای گمنام اظهار کرد: ساماندهی و فراهم کردن زیرساخت‌های یادمان شهدای گمنام پلدختر به عنوان قطب مذهبی و فرهنگی ضرورت دارد.

 

وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی منطقه، ظرفیت خویی برای گرشگری دارد، افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط و هیئت امنا یادمان شهدای گمنام ساماندهی و فراهم کردن زیرساخت‌ها را در دستور کار قرار دهند و با برنامه ریزی اساسی و اصولی نسبت به این مهم اقدام کنند.

 

فرماندار پلدختر گفت: یادمان شهدای گمنام از اولویت‌های فرهنگی شهرستان محسوب می‌شود که تکمیل و رسیدگی و ساماندهی آن موجب رضایت مردم خواهد شد و باید تلاش کنیم هر چه سریع‌تر فرایند ساماندهی این معیادگاه عاشقان انجام شود.

 

وی با بیان این که شهدای گمنام، همانند ستارگان درخشان هدایت‌گر و مایه برکت نظام و ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند، افزود: شهدای خوشنام از نام‌آوران، نام آشناتر هستند و بدون نام و نشان برای دفاع از ناموس، خاک، وطن و برای پایداری اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند تا عزت، استقلال و امنیت کشور محفوظ بماند.

 

«علی پوری» توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین نیاز جامعه دانست و افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، شهدا امامزادگان ما هستند و امروز هرکسی در کشور مسئولیتی دارد به شهدا بدهکار است و هرچه داریم به برکت خون این عزیزان است و باید در محضر آنها پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

 

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
یادمان شهدا - فرمانداری پلدختر - احسان علی پوری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم