تساوی خیبر در هفته پایانی لیگ آزادگان

کد خبر: 
۶۹۳۴
چند رسانه‌ای؛

تساوی خیبر در هفته پایانی لیگ آزادگان

تساوی خیبر در هفته پایانی لیگ آزادگان

خرم‌آباد - بازی میان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد و شهر راز شیراز در لیگ آزادگان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری زرک، دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و شهر راز شیراز از ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد و در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

داور بازی «شاهین یزدانی» کمک‌ها: «بابک خسروی»، «محمد حیدری» و «محمد میرزایی» و ناظر: «مهدی پاکزاد» بودند.

«پیمان نامور» در دقیقه ۴۳ تنها گل نیمه نخست را برای تیم شهر راز شیراز به ثمر رساند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم این دیدار و با ورود «مهدی کیانی»، «سجاد دانایی»، «مهرداد قنبری» و «حمیدرضا طاهرخانی» تیم میزبان نبض بازی را به دست گرفت و با یک بازی تهاجمی کار خود را ادامه داد و چندین موقعیت خطرناک را نیز برای تیم میهمان ایجاد کرد.

در ادامه و به دنبال حملات پی در پی تیم خیبر، سرانجام در دقیقه ۷۲ این دیدار تیم میهمان توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حریف خود را باز کند و در نهایت نیز این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تماشاگران لرستانی همانند دیدارهای گذشته با حضور حداکثری خود در ورزشگاه بازیکنان تیم خیبر را تا پایان این دیدار تشویق کردند.

در پایان نیز طی مراسمی از پیش تعیین شده، جام قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال کشور با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به تیم خیبر خرم‌آباد اهدا شد.

دیدار تیم‌های خیبر با شهر راز بایستی در شیراز برگزار می‌شد؛ اما به دلیل اینکه لرتباران یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرده بودند، با رایزنی‌های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده، ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان این دیدار شد و در این راستا سازمان لیگ با این اقدام موافقت کرد.

تا پیش از دیدار امروز، تیم خیبر خرم‌آباد از ۳۳ دیدار خود در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور صاحب ۲۵ برد، یک تساوی و هفت باخت و با ۲۴ گل خورده و ۵۸ گل زده و کسب ۷۶ امتیاز صدرنشین این دوره از رقابت‌ها شده بود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خیبر خرم آباد - لیگ آزادگان - لیگ برتر ایران

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم