ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در خرم‌آباد

کد خبر: 
۶۷۴۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد؛

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در خرم‌آباد

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در خرم‌آباد

خرم‌آباد ـ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خرم‌آباد تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «یونس مهدوی نیا» ۱۶ اردیبهشت در دیدار با شهردار خرم‌آباد بیان داشت: همکاری و تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بوده و هدف ما فرهنگ‌سازی تبیین و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در سطح شهر خرم‌آباد با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها است.

وی اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در نصب بنرهایی با محوریت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر «عفاف و حجاب» امری مهم برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب در جامعه هدف است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خاطرنشان کرد: امید است بتوان با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجرایی گام‌های مؤثری در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ این دو فریضه در جامعه برداشته شود.

«مهدوی نیا» در این نشست با اشاره به مطالبات ستاد از شهرداری افزود: امنیت فضاهای اختصاصی برای بانوان، نام‌گذاری معابر با نام شهدای امر به معروف و نهی از منکر و برنامه‌ریزی و همکاری برای برگزاری رویداد و همایش علمی با همکاری شهرداری خرم‌آباد با سایر دستگاه‌ها از مطالبات و بحث‌های تخصصی مطرح شده در این دیدار بود.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان - یونس مهدوی نیا - شهردار خرم آباد - داریوش بارانی بیرانوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم