تدوین بسته‌های اطلاع‌رسانی برای برگزاری باشکوه‌تر انتخابات در لرستان

کد خبر: 
۵۷۰۷
در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان:

تدوین بسته‌های اطلاع‌رسانی برای برگزاری باشکوه‌تر انتخابات در لرستان

تدوین بسته‌های اطلاع‌رسانی برای برگزاری باشکوه‌تر انتخابات

جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان با چند دستور کار مهم از جمله برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، پنجاه‌وسومین جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان با چند دستور کار ویژه از جهاد تبیین برای بیان خدمات و دستاورد‌های دولت و نظام اسلامی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات ۱۱ اسفند تا برنامه‌ریزی برای برگزاری مناسبت‌های مهم دهه مقاومت و بصیرت و ماه رجب امروز ۳۰ آذر در استانداری لرستان برگزار شد.

استاندار لرستان در این نشست از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به عنوان مهمترین و اساسی‌ترین رویداد سال ۱۴۰۲ در کشور یاد کرد و بر برنامه‌ریزی دقیق برای حضور باشکوه مردم در این دوره از انتخابات تأکید کرد.

فرهاد زیویار مناسبت‌های مهم پیش رو در دهه بصیرت و مقاومت را یادآور شد و افزود: برای این مناسبت‌ها بسته‌های اطلاع‌رسانی تدوین شده که علاوه بر استفاده برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در جلسه بعدی شورای اطلاع رسانی تشریح خواهند شد.

استاندار همچنین به نحوه برخورد مسئولان با انتقاد‌های مطرح شده از طرف رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های فعال در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در برخورد با انتقاد‌ها باید نیمه پر لیوان را هم دید و از آن‌ها به عنوان ظرفیت‌هایی برای اصلاح امور و عملکرد بهتر استفاده کرد.

وی اظهارداشت: باید از توانایی‌های این رسانه‌ها برای تبیین بهتر عملکرد و انعکاس دستاورد‌ها استفاده کرد ضمن اینکه نقد‌های منصفانه را همیشه باید پذیرفت.

مدیرکل صداوسیمای استان لرستان هم در این نشست راه اندازی ۹ کانال تلویزیونی در هفت حوزه انتخابیه استان را گام مهم و موثر رسانه ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای در امر برگزاری انتخابات برشمرد.

علیرضا شیروی بیان خدمات و دستاورد‌های دولت و نظام اسلامی در بخش‌های مختلف صداوسیما و خبر شبکه لرستان را نیز مصداق بارز جهاد تبیین دانست.

در این نشست برخی از اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان هم دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را برای اطلاع‌رسانی دقیق از رویداد‌ها و مناسبت‌های پیش رو بیان کردند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شورای اطلاع رسانی لرستان - استاندار لرستان - انتخابات - علیرضا شیروی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم