تداوم پژوهش در حوزه گیاهان دارویی لرستان

کد خبر: 
۶۹۷۳
استاندار لرستان تاکید کرد؛

تداوم پژوهش در حوزه گیاهان دارویی لرستان

ابوطالب شفقت استاندار لرستان

استاندار لرستان بر تداوم پژوهش در حوزه گیاهان دارویی استان تاکید کرد.

 

به گزارش زرک، «ابوطالب شفقت» روز در جلسه با اعضای هیئت‌رئیسه و اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: پژوهش‌های حوزۀ سلامت در توسعۀ اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای مهم استان در حوزۀ داروهای گیاهی، اضافه کرد: پژوهش و فناوری در این بخش باید با توان بیش‌تر تداوم داشته باشد.

 

استاندار بر برگزاری جلسه ای به منظور تسهیل در خدمات سلامت به مردم با حضور دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد و گفت: در این جلسه در مورد تعامل و همراهی سایر ادارات برای ارتقا خدمات سلامت تصمیم گیری خواهد شد.

 

«شفقت» با قدردانی از اقدامات انجام شده در مجموعه سلامت استان ابراز کرد: به همان اندازه که برای گسترش فضاهای درمانی استان تلاش شده در خصوص آموزش سلامت کاستی شده که باید نسبت به آن اهتمام شود.

 

وی عنوان کرد: فناوری در سلامت با مشارکت سایر متخصصان فنی از جمله الکترونیک و مکانیک شکوفا می‌شود که انتظار می‌رود نسبت به آن توجه شود.

 

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد با توجه به سلامت به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم، بتوان با مداخلات مدیریت اجرایی استان به منظور هماهنگی سایر دستگاه‌ها و رایزنی‌ها در سطح وزارت این مطالبه مهم را توسعه داد.

 

پایان پیام/

برچسب‌ها: 
استاندار لرستان - ابوطالب شفقت - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - گیاهان دارویی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم