تداوم آلودگی هوای لرستان تا روز جمعه

کد خبر: 
۳۴۶۴
هواشناسی لرستان اعلام کرد؛

تداوم آلودگی هوای لرستان تا روز جمعه

تداوم آلودگی هوای لرستان تا روز جمعه

براساس اعلام هواشناسی لرستان، تا روز جمعه بروز پدیده گرد و غبار و کاهش میدان دید افقی و وزش باد شدید لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ هواشناسی لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا اوایل هفته آینده افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید لحظه‌ای پدیده‌های غالب در سطح استان خواهند بود.

از امروز تا روز جمعه با توجه به جهت جریانات بروز پدیده گرد و غبار و کاهش میدان دید افقی و وزش باد شدید لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.

همچنین طی امروز و فردا با توجه به گذر امواج کم دامنه از روی جو منطقه و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری، بارش‌هایی به صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعد و برق را انتظار داریم.

از نظر نوسانات دمایی طی ۲۴ ساعت آینده دماهای کمینه روند کاهشی را نشان می‌دهند.

براساس این گزارش، به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان میزان آلودگی هوای شهرستان‌های خرم‌آباد، سلسله، دلفان، کوهدشت، پلدختر و رومشکان ۵ و نیم برابر حد مجاز بوده و هوای این شهرها در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد؛ همچنین میزان آلودگی هوا و ذرات گرد و غبار در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، بروجرد و دورود بین ۳ تا ۴ برابر حد مجاز استاندارد است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - آلودگی هوا - اداره کل هواشناسی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم