تخفیف به بخش خصوصی برای توسعه هوانوردی عمومی خرم‌آباد

کد خبر: 
۲۳۷۳
بررسی راهکارهای سرمایه گذاری در حوزه هوانوردی عمومی

تخفیف به بخش خصوصی برای توسعه هوانوردی عمومی خرم‌آباد

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد از تخفیف به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه هوانوردی عمومی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علی کاملی در جلسه بحث و بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت هوانوردی عمومی در فرودگاه شهدای خرم‌آباد که با حضور رییس و معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان برگزار شد، گفت: با توجه به جاذبه‌های تاریخی و ظرفیت‌های استان لرستان، فرودگاه خرم‌آباد می‌تواند شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران و علاقمندان فراهم آورد.

وی اعلام کرد: در این راستا و برای ایجاد بسترهای لازم جهت توسعه هوانوردی عمومی، اماکن و فضاهای مورد نیاز با تخفیف‌های مناسبی در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

توسعه هوانوردی عمومی و ایجاد اشتغال

سمانه حسن‌پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در این دیدار سرمایه گذاری در هوانوردی عمومی را موجب ایجاد اشتغال، نشاط اجتماعی و توسعه استان دانست و علاقمندان را به  سرمایه گذاری در این زمینه دعوت کرد. 

حسن‌پور همچنین، هوانوردی عمومی را زمینه‌ای برای رونق فرودگاه، تقویت گردشگری، طبیعت‌گردی، توسعه پست هوایی و ورزش‌های هوایی در استان دانست و اظهار امیدواری کرد با ورود بخش خصوصی شاهد رونق این صنعت بسیار مهم در استان لرستان باشیم.  

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف فرودگاه، راهکارها، ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در قانون و اقدامات لازم جهت جذب سرمایه‌گذار را تبیین نموده و شرایط را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در فرودگاه مناسب توصیف و از دغدغه و پیگیری‌های مدیر فرودگاه جهت توسعه هوانوردی عمومی تقدیر کرد.

مهرداد دلفانی/

 

برچسب‌ها: 
فرودگاه خرم آباد - علی کاملی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان - هوانوردی عمومی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم