تخصیص ۶۷۳ میلیارد تومان به طرح های عمرانی لرستان

کد خبر: 
۵۸۱۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان:

تخصیص ۶۷۳ میلیارد تومان به طرح های عمرانی لرستان

تخصیص ۶۷۳ میلیارد تومان به طرح های عمرانی لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از اختصاص ۶۷۳ میلیارد تومان به طرحهای عمرانی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۶۷۳ میلیارد تومان به صورت نقدی از ابتدای سال جاری تا آبان ماه به طرح‌های عمرانی استان اختصاص یافته است.

سمانه حسن‌پور با بیان اینکه مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان به‌زودی به طرح های عمرانی دارای مصوبه سفر رئیس‌جمهور تزریق می‌شود، افزود: حدود ۵۵۰ میلیارد تومان تخصیص طرح‌های عمرانی استانی پس از پایان سال مالی ۱۴۰۱ تاکنون دریافت شده‌ است.

وی گفت: اولویت اختصاص اعتبار به طرح‌های قابل خاتمه، پروژه‌های دارای تعهد، اما خاتمه‌یافته و موارد خاص نظیر پرداخت حقوق راهدار‌های راهداری، محیط‌بان‌های منابع طبیعی و همچنین سایر پروژه‌های این استان توزیع شده‌ است.

حسن پور افزود: همچنین دستگاه‌های اجرایی اعتبار و تخصیص‌های دیگری مانند حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت را هم دریافت کرده‌اند که این موارد به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه در میانه سال مالی ۱۴۰۲ قرار داریم و امکان هیچ‌گونه برگشت پولی در این مقطع وجود ندارد، گفت: از هم‌ اکنون به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید شده که قرارداد‌های پروژه‌های خود را منعقد کنند و پرداخت‌های خود به پیمانکاران را به اواخر سال مالی موکول نکنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان - طرح های عمرانی - سمانه حسن پور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم