تخصیص اعتبار برای تکمیل سد آبسرده بروجرد

کد خبر: 
۳۹۰۰
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خبر داد:

تخصیص اعتبار برای تکمیل سد آبسرده بروجرد

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۳۶۲ میلیارد تومان اعتبار در سال‌جاری با اخذ مجوز اصلاح ماده ۵۶ برای تکمیل سدآبسرده بروجرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ فاطمه مقصودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از پیگیری‌های مکرر موافقت‌نامه آیین‌نامه اجرایی ماده واحده قانون اصلاح ماده ۵۶ در خصوص سد آبسرده با تصویب اعتبار آن در سال‌جاری صادر شد.

وی اظهار داشت: طرح سد آبسرده در راستای آبرسانی به روستاهای اطراف و تامین آب شرب شهر بروجرد در دراز مدت، از اهمیت بالایی برخوردار بوده که بدلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز در سال‌های اخیر با رکود و تعطیلی همراه شده بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: با اخذ این مجوز، ساخت این سد سرعت‌عمل بیشتری خواهد داشت و به چرخه ساخت و اشتغالزایی باز می‌گردد.

مقصودی بیان کرد: سد آبسرده بروجرد یکی از  چهار منبع تامین آب شرب شهرستان بروجرد است که همراه سه منبع دیگر تا افق ۱۴۲۰ با تامین ۵۰ میلیون مترمکعب، نیاز شهر بروجرد را تامین خواهد کرد.

وی افزود: سد آبسرده بروجرد مهم‌ترین سد تامین آب شرب و کشاورزی است که تامین اعتبار و تکمیل این سد ضروری است.

وی بیان کرد: حجم مخزن سد آبسرده بروجرد ۶۱ میلیون‌مترمکعب است که با ارتفاع ۸۴ متری به عنوان بلندترین سد استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سدسازی - فاطمه مقصودی - بروجرد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم