تخت‌های بیمارستانی سلسله در حال پُر شدن است

فرماندار سلسله در گفت‌وگوي اختصاصي با زرک؛

تخت‌های بیمارستانی سلسله در حال پُر شدن است

شريف خسروي فرماندار سلسله

پايگاه خبري زرك ـ فريد نظري

فرماندار سلسله گفت: تخت‌های بیمارستانی سلسله در حال پُر شدن است.

شریف خسروی شامگاه سه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار زرک، به اوضاع وخیم کرونایی شهرستان سلسله اشاره و اضافه کرد: واقعیت این است سلسله هم وضعیت خوبی ندارد و تخت‌های بیمارستانی ما در حال پُر شدن است.

وی، خطاب به افرادی که بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند، گفت: این دسته از افراد بدانند که در صورت عدم رعایت، با گرفتار شدن به این بیماری فاصله‌ای ندارند.

مطلقاً در مراسم شادی و عزا شرکت نکنید

فرماندار سلسله این بار شهروندان را مورد خطاب قرار داد و بیان داشت: مطلقاً در مراسم شادی و عزا شرکت نکنید به دلیل اینکه ما آمار را اعلام نمی‌کنیم، بعضی از این افراد فوت شده به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

خسروی، افزود: حضور شما در این جمع‌ها و همچنین شرکت در عروسی‌ها ممکن است میزان آلودگی شهرستان را افزایش دهد.

برای برگزار کنندگان جشن عروسی متاسفم!

وی با اظهار تأسف گفت: در واقع متاسفم برای کسانی که با برگزاری مراسم عروسی، مردم را در دام بیماری کرونا گرفتار می‌کنند. شما می‌خواهید یک خاطره‌ی خوشی را رقم بزنید؛ اما خروجی این خاطره‌ی خوش برای خانواده‌ی شما، خانواده‌هایی هستند که عزیزان‌شان را در آینده به دلیل شرکت در مراسم شما از دست خواهند داد.

تعطیلی تالارهای متخلف تا پایان شهریور

فرماندار سلسله در ادامه از تصمیمات شورای تأمین این شهرستان برای کنترل و برخورد قاطعانه با کسانی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند سخن به میان آورد و اضافه کرد: با توجه به این تصمیمات با کسانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و همچنین با صاحبان تالارهایی که در این شرایط خطرناک اقدام به برگزاری مراسم می‌کنند برخورد به عمل می‌آید و این تالارها تا پایان شهریور اجازه فعالیت نخواهند داشت.

متولیان برگزاری مراسم عروسی و عزا مجرمند

خسروی خاطرنشان کرد: کسانی که متولی برگزاری مراسم عروسی و یا عزا باشند به دلیل حضور گسترده مردم و به دلیل اینکه دیگران را در معرض بیماری قرار می‌دهند مجرم شناخته می‌شوند.

وی اذعان داشت: نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اصناف شهرستان سلسله موظف به بازرسی، پایش روزانه و ارائه گزارش هستند تا طبق آن با افراد خاطی برخورد لازم صورت گیرد.

اجازه ورود به مناطق گردشگری سلسله را نخواهیم داد

فرماندار سلسله در ادامه به همه کسانی که الشتر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند اتمام حجّت کرد و گفت: از همین طریق اعلام می‌کنیم به خاطر سلامتی خودشان و شهروندان‌مان ما اجازه ورود به آنها را تا اطلاع ثانوی نخواهیم داد.

مسیر گردشگری کهمان و هنام مسدود شد

خسروی اعلام کرد: تا اطلاع بعدی مسیر گردشگری کهمان و هُنام مسدود است و اگر بدانیم شرایط بدتر خواهد شد با هماهنگی‌هایی که با مقامات استانی به ویژه شخص استاندار به عمل خواهیم آورد به طور قطع شرایط را به قبل از عید نوروز باز خواهیم گرداند.

شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنید

وی در پایان از شهروندان خواست با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا شیوه‌نامه‌های بهداشتی را که به طور مرتب در رسانه‌های جمعی به‌ویژه صدا و سیما پخش می‌شود را رعایت کنند./

 

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم