تحقق ۹۹ درصد از سهمیه اشتغال سلسه

کد خبر: 
۵۶۳۲
فرماندار سلسله اعلام کرد؛

تحقق ۹۹ درصد از سهمیه اشتغال سلسه

احقاق ۹۹ درصد از سهمیه اشتغال سلسه

فرماندار سلسله گفت: ۹۹ درصد تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش مسئولان محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مجموع تعهد اشتغال شهرستان سلسله در سامانه رصد یک هزار و ۷۴۳ نفر بوده که تاکنون یک هزار و ۷۲۴ شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سلسله سال گذشته نیز یکی از شهرستان‌های پیشرو در زمینه ایجاد اشتغال بود، افزود: پارسال نیز تعهد اشتغال شهرستان ۲ هزار و ۴۹۴ شغل بود که توانستیم با ثبت سه هزار و ۹۴ شغل در سامانه رصد، عملکردی ۱۲۴ درصدی در بخش اشتغال شهرستان داشته باشیم و به همین جهت فرماندار و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان از طرف استاندار به جهت تحقق بیش از تعهد اشتغال و کسب عنوان شهرستان برتر در ثبت اشتغال مورد تقدیر قرار گرفتند.

شرفی افزود: بخشی از عملکرد اشتغال سال گذشته مربوط به تلاش‌های فرماندار قبلی و مجموعه تحت مدیریت وی در شهرستان بود که شایسته قدردانی است.

فرماندار سلسله با اشاره به عملکرد رضایت بخش بانک‌های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عنوان کرد: امسال سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان ۱۱۰ میلیارد ریال بود که همگی جذب و به ۶۸ طرح پشتیبان و واحد کارگاهی و ۶۰ طرح مستقل در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
سهمیه اشتغال سلسله - فرماندار سلسله - شهرستان برتر - شرفی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم