تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی لرستان

کد خبر: 
۲۶۰۰
معاون وزیر ورزش و جوانان:

تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی لرستان

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان از تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ جمشید تقی‌زاده امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام لرستان اظهار داشت: خیلی از موارد و مشکلاتی که متصور بود در نشست با مسئولان شهرستانی و استانی بررسی شد.

وی با بیان اینکه مقدمات تجهیز خانه‌های ورزش روستایی فراهم شده است، تصریح کرد: چند هفته قبل ۳۰ مورد تجهیز خانه ورزش روستایی در لرستان داشتیم و امروز هم برای ۱۰ شهرستان تجهیزات لازم آماده شده و اعزام می‌شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه در راستای رسالتی که در کل کشور داریم و با توجه به تأکیدات وزیر ورزش و جوانان، تاکنون ۴ هزار روستا را تحت پوشش تجهیزات ورزشی قرار داده‌ایم، افزود: این امر نشان از نگاه وسیع دولت برای بخش روستایی و ورزش روستایی است.

تقی‌زاده همچنین از اختصاص وام به باشگاه‌های ورزشی خبر داد و گفت: به دنبال شیوع کرونا ۲۸ هزار باشگاه ورزشی متضرر شدند که وام‌هایی از طریق سامانه کارا و...  به آن‌ها اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه کار مهمی که وزیر ورزش و جوانان حمایت کردند و امروز شاهد آن هستیم لایحه نظام جامع باشگاه داری است که تنظیم شده و دو هفته قبل به هیئت دولت فرستاده شده است، یادآور شد: امیدوارم در هیئت دولت مقدمات تصویب این طرح فراهم شود و به مجلس برود و بتوانیم تحول خوبی در حوزه باشگاه داری داشته باشیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه قطعاً در حوزه ورزش بایستی از طریق باشگاه‌ها ارائه خدمات شود، ادامه داد: امیدواریم لرستان هم با توجه به قدمتی که در بخش‌های مختلف ورزشی دارد و طرح‌های در دستور کار به جایگاه اصلی خود برسد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
خانه ورزش روستایی - وزارت ورزش و جوانان - جمشید تقی زاده - استان لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم