تبدیل بیش از ۱۹ هزار پروانه کسب کاغذی به الکترونیکی در لرستان

کد خبر: 
۶۵۹۰
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اعلام کرد؛

تبدیل بیش از ۱۹ هزار پروانه کسب کاغذی به الکترونیکی در لرستان

تبدیل بیش از ۱۹ هزار پروانه کسب کاغذی به الکترونیکی در لرستان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: ۱۹ هزار و ۷۲۰ پروانه کسب کاغذی از سال گذشته تاکنون در استان به الکترونیکی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، از روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی لرستان علی محمدی روز شنبه اظهار کرد: در حال حاضر ۶۶ هزار و ۵۲۵ پروانه کسب قدیمی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶ درصد مجوزهای کاغذی در لرستان به الکترونیکی تبدیل شده‌اند افزود: این استان در تبدیل پروانه‌های کاغذی به الکترونیکی در رتبه نخست کشور قرار دارد.

محمدی بیان کرد: براساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور( qr.mojavez.ir ) نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها mojavez.ir به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) را دریافت کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
کسب و کار الکترونیکی - مجوز کسب و کار - امور اقتصاد و دارایی - محمدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم