تاکید استاندار لرستان بر حمایت از مراکز جهاد دانشگاهی

کد خبر: 
۵۷۷۴
استاندار لرستان اعلام کرد؛

تاکید استاندار لرستان بر حمایت از مراکز جهاد دانشگاهی

تاکید استاندار لرستان بر حمایت از مراکز جهاد دانشگاهی

استاندار لرستان گفت: سازمان جهاد دانشگاهی در استان کارنامه خوبی را ارائه کرده و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در دیدار با قائم مقام جهاد دانشگاهی کشور اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی است که بعد از انقلاب بر اساس نیاز و مطالبات مردم شکل گرفت و با حداکثر ظرفیتی که در آن وجود دارد به ارائه خدمت به مردم می پردازد.

وی با اشاره به دارا بودن ۲۰ درصدی این سازمان از مراکز درمان ناباروری کشور، افزود: از تعداد ۱۱۰ مرکز درمان ناباروری کشور نزدیک به ۲۰ درصد مربوط به مراکز جهاد دانشگاهی است که با تطبیق اعتبارات این سازمان و میزان خدمات ارائه می شود.

استاندار لرستان بیان کرد: جهاد دانشگاهی مانند سایر سازمان‌های انقلابی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفتند براساس خواست مردم ایجاد و به صورت جهادی و انقلابی به جامعه خدمت می‌کند.

زیویار با اشاره به بازدیدی که پاییز گذشته توسط تیم مدیریتی استانداری از مجموعه جهاد دانشگاهی و مرکز ناباروری برکت این سازمان انجام شد، عنوان کرد: این سازمان در استان کارنامه خوبی را ارائه کرده و ما در این راه آمادگی لازم را داریم اما مسئولان نیز باید به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: نیاز است که با مشورت مسئولان جهاد دانشگاهی کشور برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان و بلندمدتی به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات در این سازمان تدوین شود.

استاندار لرستان همچنین در خصوص ساختار آموزشی جهاد دانشگاهی افزود: رشته‌هایی که در دانشگاه‌های زیر مجموعه جهاد دانشگاهی ارائه می شوند مورد پذیرش جامعه بوده و نقش کاربردی در مسایل آن دارند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جهاد دانشگاهی - استانداری لرستان - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم