تاکید استاندار؛ حمایت دستگاه های اجرایی از جوانی جمعیت

کد خبر: 
۵۹۱۷
استاندار لرستان؛

تاکید استاندار؛ حمایت دستگاه های اجرایی از جوانی جمعیت

تاکید استاندار؛ حمایت دستگاه های اجرایی از جوانی جمعیت

دستگاه‌های اجرایی لرستان از امکانات خود برای ترویج جوانی جمعیت استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، استاندار لرستان گفت:جوانی جمعیت می‌تواند در نشاط و پیشرفت کشور اثر مستقیم داشته باشد و دستگاه‌های اجرایی استان مؤظف هستند امکانات خود را برای ترویج جوانی جمعیت استفاده کنند.

فرهاد زیویار با حضور در منزل سه‌قلوهای تازه متولدشده لرستانی، با تأکید بر ضرورت حمایت مادی و معنوی از این خانواده افزود: همه ما در حوزه ترویج جوانی جمعیت، مسئول هستیم و دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در این راه از همه امکانات خود استفاده کنند.

وی افزود: حمایت از خانواده‌های سه فرزند و بیشتر از برنامه‌های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تاکید رئیس محترم جمهور است و از این‌رو دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

زیویار با اشاره به مسئله تهدید جمعیتی در استان افزود: در موضوع خانواده و تحکیم این نهاد مقدس، جمعیت مولد و رشد فرزندآوری همه باید همکاری کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در قبال این نوزادان سه قلو و سایر نوزادان متولد شده لرستان مسئول هستیم افزود: باید در رفع نیازهای آنها احساس مسئولیت کنیم.

در این دیدار علاوه بر اهدای بسته‌ حمایتی لبخند مادری ستاد اجرایی شامل ۴۸ قلم مورد نیاز کودک به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال به این خانواده مقرر شد دستگاه‌های اجرایی حمایت‌های خود را به این خانواده اهدا کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرهاد زیویار - استاندار لرستان - جوانی جمعیت - دستگاه های اجرایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم