تاثیر گزینشگران در عدالت نظام اداری

کد خبر: 
۵۸۵۰
استاندار لرستان بیان کرد؛

تاثیر گزینشگران در عدالت نظام اداری

تاثیر گزینشگران در عدالت نظام اداری

استاندار لرستان گفت: گزینشگران بر شایسته سالاری و عدالت نظام اداری تاثیر قابل توجهی دارند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «فرهاد زیویار» روز پنجشنبه در گردهمایی گزینشگران استان در سالن جلسات استانداری لرستان با تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: ما مرهون چراغ راهی هستیم که شهدا به ویژه سردار سلیمانی روشن نگه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران و هر انسان آزاده ای عزادار شهدای اقدام تروریستی دشمنان اسلام در گلزار شهدای کرمان است اظهار داشت: کار گزینش سخت، حساس و مهم است که هر کسی به قادر انجام آن نیست.

وی ادامه داد: پروردگار بهترین انسان ها را به عنوان انبیا، ائمه الهی و شهدا قرار داده است که گزینش شدگانی توسط پروردگار هستند و ما نیز باید بر این اساس کار گزینش را انجام دهیم.

زیویار عنوان کرد: مقتدای همه گزینشگران باید امام علی(ع) باشد تا افراد توانمند و خوش سابقه انتخاب شوند.

وی افزود: این شغل حساس یک فلسفه وجودی دارد که در سال های اولیه انقلاب توسط امام راحل مورد تاکید و تذکر بود و فرمان تاریخی ایشان برای راه اندازی این تشکیلات به رسمی صادر شد.

وی بیان کرد: این تشکیلات به منظور بهره مندی و جذب نیروی انسانی متعهد، کارآمد و دارای دانش روز به منظور تحول اساسی در سیستم اداری راه اندازی شد.

استاندار لرستان گفت: افراد شایسته به معنای حقیقی باید در سیستم های اداری قرار بگیرند، حلقه‌های اندیشه ورز باید ساز و کارهای مهم در انتصابات را در نظر بگیرند و از طرفی موانع و مشکلات نیز باید برطرف شود.

زیویار در خصوص انتصابات در دستگاه های اجرایی افزود: بیشترین تاثیر را گزینشگران در شایسته سالاری و عدالت نظام اداری دارند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه گزینش کار حساس و سختی است اضافه کرد: گزینشگران باید بتوانند در مقابل انتظارات مردم به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
عدالت اداری - گزینشگر - استاندار لرستان - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم