تأمین کالاهای اساسی ماه رمضان در لرستان

کد خبر: 
۳۵۴۰
استاندار لرستان خبر داد؛

تأمین کالاهای اساسی ماه رمضان در لرستان

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان و رئیس ستاد تنظیم بازار استان از تأمین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی که در نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار در سال ۱۴۰۰ سخن می‌گفت، اظهار داشت: زحمات اعضای ستاد تنظیم بازار گرچه مردم با مشکلاتی از جمله مشکل مرغ مواجه شدند قابل تقدیر است، زیرا نسبت به کل کشور مشکلات استان لرستان کمتر بود و ما توانستیم تا حدود زیادی کالاهای اساسی، میوه و غیره را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان تامین شده است، افزود: روغن، برنج و شکر با نرخ مصوب دولتی و به اندازه کافی در اختیار استان قرار گرفته است.

 استاندار لرستان با اشاره به گزارش اداره کل جهاد کشاورزی در خصوص مرغ مصرفی استان گفت: مصرف استان لرستان در بالاترین شرایط از ۱۴۰ تن بیشتر نخواهد رفت و ما توانایی این را داریم که روزانه حدود ۱۷۰ تن مرغ را وارد بازار استان نمائیم.

خادمی با بیان اینکه ما از نظر تولید،کشتار و توزیع مرغ مشکلی نداریم از عموم مردم، مرغداران، فروشندگان و...خواست تا با تعامل و همکاری در زمینه جلوگیری از تخلفات و خروج غیر مجاز مرغ از استان، احتکار و هرگونه سوء استفاده دستگاهای نظارتی را یاری کنند و گزارش‌های مربوطه را به دستگاه‌های امنیتی و تعزیراتی ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - استانداری لرستان - سید موسی خادمی - کارگروه ستاد تنظیم بازار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم