بیکاری مساله اصلی مردم لرستان است

کد خبر: 
۱۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بیکاری مساله اصلی مردم لرستان است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: بیکاری مساله اصلی مردم لرستان است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید احمدرضا شاهرخی امروز دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: قطار انقلاب همواره در حال حرکت بوده اما وضعیت نرخ بیکاری لرستان در طول سال‌های متمادی رمق را از خانواده‌ها گرفته و نیازمند اقدام اساسی است.

وی، با بیان این‌که این شرایط حاصل انباشت سنوات است، افزود: اما وضعیت ما نیازمند نگاه ویژه است؛ چراکه جوانان ما رویش‌های انقلاب هستند و به گفته رهبر انقلاب مردم  لرستان را به تدین و انقلابی‌گری می‌شناسیم بنابراین باید در تراز انقلاب اسلامی برای آنها کار شود.

برای شکستن کمر بیکاری استان اقدامات اساسی در کشور صورت گیرد

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: با این‌که اقدامات خوبی در حوزه راه لرستان صورت گرفته اما برای شکستن کمر بیکاری استان باید اقدامات اساسی در کشور و در فرماندهی اقتصاد مقاومتی صورت گیرد؛ چراکه با وجود افتتاح طرح‌های بسیار، مردم همچنان منتظر اشتغال فرزندان خود در بخش خصوصی یا دولتی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: آقای اسلامی نخستین وزیری است که در طول دو ماه گذشته دیده‌ام به لرستان می‌آید، مردم شهرهای دیگر را می‌بینند و سوال می‌کنند چرا سفر وزرا به لرستان کم است.

سفر مسوولان ملی باید پربارتر باشد

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان این‌که ما از نظام و مدیران فعال و سختکوش دفاع می‌کنیم ، اما باید تلاش شود قله‌های رفیع شایسته لرستان فتح شود گفت: فرزندان لرستان همیشه در جانبازی و دفاع از انقلاب اسلامی برگ‌های زرینی از تاریخ ورق زدند بنابراین سفر مسوولان ملی باید بیشتر و پربارتر باشد و در روند اجرای مصوبات هم تسریع شود.

وی خواستار تسریع در روند نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده استان شد و از وضعیت بسیار نامناسب کوچه‌ها و آسفالت خرم‌آباد و کتابخانه مرکزی این شهرستان که بعد از ۱۶ سال هنوز تکمیل نشده است، ابراز نارضایتی کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان - امام جمعه خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم