به صدا درآمدن زنگ خطر کرونا در لرستان

کد خبر: 
۴۰۷۷
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی کرونا:

به صدا درآمدن زنگ خطر کرونا در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از به صدا درآمدن زنگ خطر کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ احمد حسین فتایی امروز سه شنبه در آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی لرستان، گفت: توسعه فرهنگی اساس توسعه همه‌جانبه و ارتقا فرهنگ مطالعه پیش‌نیاز توسعه فرهنگی است.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی زمینه‌ساز ارتقا و پیشرفت استان خواهد بود و شاهد هستیم که در طی بیش از یک سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا، باوجود تمام مشکلات و کمبودها، هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ اقدامات و آثاری ماندگار از خود به یادگار گذاشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: نویسندگان و ناشران در خط مقدم مقابله با جهل ایستاده‌اند و خوشبختانه استان لرستان در این حوزه همواره در بین استان‌های برتر کشور حضورداشته است که باید به همه فعالان نشر استان دست‌مریزاد گفت.

فتایی بیان داشت: پس از اتمام فرایند دریافت آثار پنجمین دوره این جشنواره، مجموعاً ۲۰ فیلم کوتاه و ۴۰ نامه به نویسنده از بیست و چهار باشگاه کتاب‌خوانی فعال استان به دبیرخانه ارسال شد که امروز از برگزیدگان هر دو بخش تجلیل خواهد شد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن توصیه حاضران به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: آژیر وضعیت قرمز در استان به صدا درآمده و نیاز است اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از طریق صفحات اجتماعی خود مردم را نسبت به رعایت اصول بهداشتی و پایبندی به محدودیت‌ها ترغیب و تشویق کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
کرونا - احمد حسین فتایی - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم