بهینه‌سازی رایگان ۸۳ درصد موتورخانه‌های گاز در لرستان

کد خبر: 
۵۹۸۸
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد:

بهینه‌سازی رایگان ۸۳ درصد موتورخانه‌های گاز در لرستان

بهینه‌سازی رایگان ۸۳ درصد موتورخانه‌های گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اصلاح و بهینه‌سازی رایگان ۸۳ درصد از موتورخانه‌های مشترکین گاز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «کرم گودرزی» امروز، ۳۰ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی و پیگیری‌های انجام شده از ابتدای طرح، اصلاح و بهینه‌سازی ۳۲۹۴ موتورخانه مشترک خانگی، تجاری و اداری که در سامانه مکانیزه این طرح ثبت‌نام و مشارکت کرده‌اند با موفقیت انجام شده است.

وی تصریح کرد: این طرح شامل سه اقدام سرویس و تنظیم مشعل، عایق‌کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی بوده که به‌صورت رایگان در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری اجرا می‌شود و پایش انجام شده نشان‌دهنده کاهش مصرف گاز در موتورخانه‌های بهینه و اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: مشترکین گاز دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

گودرزی اضافه کرد: در راستای فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اقدامات گسترده‌ای از طریق رسانه‌های ملی و استانی، خبرگزاری‌ها، نشریات و شبکه‌های اجتماعی به‌صورت مستمر انجام می‌گیرد.

این مسئول گفت: امیدواریم با تغییر در الگوهای مصرف گاز طبیعی علاوه بر بهینه‌سازی مصرف در حفظ منابع ارزشمند انرژی کشور مسئولیت‌پذیرانه‌تر عمل کنیم تا آیندگان نیز بتوانند از ثمرات انرژی‌های تجدید ناپذیر بهره‌مند شوند.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
موتورخانه های گاز لرستان - شرکت گاز لرستان - کرم گودرزی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم