بهسازی خانه اسکواش خرم‌آباد

کد خبر: 
۴۷۷۸
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خبر داد؛

بهسازی خانه اسکواش خرم‌آباد

سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از بهسازی خانه اسکواش خرم‌آباد طی چند هفته اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید آرش قیاسیان امروز دوشنبه در گفت و‌گو با رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به سفر رئیس جمهور به لرستان، ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش استان اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در این مدت کوتاه برای اینکه به پایان سال مالی بر نخوریم، اقدام به جمع‌بندی و تقسیم بندی اقدامات و پروژه‌ها کردیم افزود: حدود ۵۴ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه الان برخی از پروژه‌های ما فعال، برخی نیمه فعال و برخی هم در حال اتمام هستند عنوان کرد: در هفته دولت امسال، پروژه‌های چمن مصنوعی «عبد آباد» الشتر، چمن طبیعی شهرستان الشتر، بهسازی استخر شنای «کوثر» خرم‌آباد، احداث سالن مجموعه «سبزی پرور» در خرم‌آباد و احداث سالن شمشیر بازی سقف کوتاه در شهرستان بروجرد به بهره برداری خواهند رسید.

قیاسیان با تاکید بر اینکه در هفته تربیت بدنی نیز پروژه بازسازی مجموعه بزرگ ورزشی «سرمالیان» پلدختر، بازسازی استخر شنای پلدختر و احداث و بازسازی سالن ورزشی ازنا را به بهره برداری خواهیم رساند تصریح کرد: همچنین احداث استخر شنای شهرستان چگنی، احداث چمن مصنوعی بزرگ شهرستان بروجرد، فاز سوم استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در دهکده المپیک نیز در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بهسازی خانه اسکواش مرکز لرستان طی چند هفته اخیر بیان داشت: بهسازی تأسیسات سالن کشتی، احداث رختکن فوتبال، بهسازی سالن تیراندازی، احداث ساختمان وزنه برداری، اجرای روشنایی و دوربین‌های مدار بسته در استادیوم تختی و… از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان خرم‌آباد بوده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - آرش قیاسیان - اداره کل ورزش و جوانان لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم