بهره برداری از ۴۹۵ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال

کد خبر: 
۵۸۶۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد؛

بهره برداری از ۴۹۵ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال

بهره برداری از ۴۹۵ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ۴۹۵ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر امسال در این استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «احمدرضا دالوند» روز شنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: این طرح‌ها در مناطق مختلف استان و حوزه‌های کشاورزی، صنعت، انرژی، زیرساختی، شهرسازی، بهداشت و درمان، گازرسانی و آموزشی اجرا شده است.

وی با تاکید بر تبیین خدمات و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان بیان کرد: بسیاری از طرح‌های نیمه تمام روی ریل پیشرفت قرار گرفته و دولت در چند سال گذشته دستاوردهای فراوانی داشته که اطلاع رسانی نشده است.

دالوند ادامه داد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۷۰ پل همچنین یکهزار و ۲۵۰ کیلومتر لوله گذاری گاز در لرستان انجام شد، تکمیل سدهای تاج امیر و کمندان و همچنین کارخانه ماشین سازی استان در دستور کار قرار گرفت.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان نیز در این نشست اظهار کرد: باید استفاده از شیوه‌های هنری و رسانه‌ای در ارائه دستاوردهای نظام، مورد توجه مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رضا حقیان تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر امسال مقدمه‌ای برای حضور گسترده و مشارکت قوی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می باشد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
استاندار لرستان - احمدرضا دالوند - طرح های اقتصادی - عمرانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم