بهره برداری از ۱۲۸۶ متر پل در لرستان

کد خبر: 
۶۶۳۸
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اعلام کرد؛

بهره برداری از ۱۲۸۶ متر پل در لرستان

بهره برداری از ۱۲۸۶ متر پل در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۲۸۶ متر پل در استان تکمیل و در حال بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مرتضی شیروانی» امروز ۲۴ فروردین‌ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ تاکنون ۷۲ دستگاه به طول ۱۲۸۶ متر پل‌های سیل کامل و در حال بهره‌برداری است.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۳۳ میلیارد تومان اعتبار ۱۹۳ میلیارد آن جذب شده است و ۴۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان راهداری ظرف سه ماه آینده پرداخت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اضافه کرد: کل پل‌های استان ۱۰ هزارو ۶۵۶ دستگاه هستند و دیوارهای حائلی که در استان احداث شده ۵۱ کیلومتر بوده که ۲۲ کیلومتر آن‌ها در سیل ۹۸ تخریب شدند و در حال حاضر بنا بر ضرورت ۱۵ کیلومتر دیوار در محور شهرستان خرم‌آباد به پلدختر نیاز است.

شیروانی بیان کرد: ۷ دستگاه پل تخریب و نیاز به اقدام داشته و نیازمند ۸۷ میلیارد تومان اعتبار بوده و ۷ پل موقت نصب شده که نیاز به تثبیت و استحکام دارند که به ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ۸۴۰ میلیارد اعتبار نیاز بوده که کل پل‌هایی که آسیب دیده و نیاز به استحکام بخشی دارند تکمیل شوند و در مجموع دیوار و پل‌های که وجود دارد به ۱۴۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که به وضعیت قبل خود برگردند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان - مرتضی شیروانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم