بهره‌برداری از ۱۴۱ پروژه شرکت مخابرات لرستان در هفته ارتباطات

بهره‌برداری از ۱۴۱ پروژه شرکت مخابرات لرستان در هفته ارتباطات

سيد محمد قاسمي مدير مخابرات منطقه لرستان

مدیر شرکت مخابرات منطقه لرستان از بهره‌برداری از ۱۴۱ پروژه این شرکت در هفته ارتباطات خبر داد.

سید محمد قاسمی، صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، با تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات، تعداد شماره تلفن ثابت مشغول به کار در لرستان را ۳۳۰ هزار شماره اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر به ۷۳ هزار مشترک اینترنت خانگی فعال استان خدمات ارائه می‌دهیم.

وی، تعداد مشترکان تلفن همراه لرستان را ۲میلیون نفر برشمرد و گفت: ۲۴۰۰ روستای استان دارای ارتباط مخابراتی هستند.

۴۰ آنتن تلفن همراه لرستان ارتقا یافت

مدیر شرکت مخابرات منطقه لرستان در ادامه به عملکرد ۶ماه مدیریتی خود اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش همکاران طی ۶ ماه گذشته توانستیم ۱۴۱ پروژه با هزینه ریالی ۶۰۰ میلیارد ریال را اجرا و آماده بهره‌برداری نماییم.

قاسمی افزود: این تعداد پروژه در حوزه طرح اصلاح فیبر نوری و ارتقاء تکنولوژی آنتن‌دهی تلفن همراه بوده است بطوریکه پیش از انجام این طرح‌ها بسیاری از آنتن‌های موبایل تکنولوژی این را نداشت که اینترنت را از طریق آنتن‌ها داشته باشیم.

او گفت: خوشبختانه در این مدت کوتاه توانستیم ۴۰ آنتن تلفن همراه لرستان ارتقاء داده شود تا مشترکان بتوانند از اینترنت و برخوردار شوند.

۱۸هزار تلفن ثابت و ۲۵ هزار اینترنت خانگی امسال واگذار می‌شود

مدیر مخابرات منطقه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های امسال این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: واگذاری ۱۸هزار تلفن ثابت در استان را طی سال‌جاری در دستور کار قرار داریم.

قاسمی گفت: هم اکنون ۵۵۰ آنتن بی تی اس در لرستان ایجاد شده و برای پوشش کامل تلفن همراه راه اندازی ۲۰۰ آنتن دیگر نیاز است.

او با بیان اینکه امسال نیز ۶۰ آنتن بی تی اس در مناطق مختلف لرستان ایجاد می شود، اضافه کرد: امسال همچنین ۲۵ هزار اینترنت خانگی واگذار می‌کنیم./

 

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم