بهبود کیفیت روشنایی معابر شهرهای لرستان

کد خبر: 
۵۱۵۹
سرپرست شرکت توزیع برق استان خبر داد؛

بهبود کیفیت روشنایی معابر شهرهای لرستان

بهبود کیفیت روشنایی معابر شهرهای لرستان

خرم‌آباد - سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از برنامه‌ریزی برای بهبود کیفیت روشنایی معابر شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مهران امیری» امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای بهبود کیفیت روشنایی معابر سطح استان، شرکت توزیع برق استان برنامه‌هایی را در سال جاری شروع کرد که امیدواریم با حمایت شرکت ساتبا و شرکت توانیر به نحو بهتری در سال آینده ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه استارت تقویت روشنایی خیابان‌های سطح خرم‌آباد زده شده است، تصریح کرد: سال‌ها است که خیابان‌ها و معابر سطح شهر خرم‌آباد با روشنایی کم مواجه است.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان، ادامه داد: در همین راستا در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد شروع به تعویض لامپ‌های بخار سدیم به «ال‌ای‌دی» کردیم که با مصرف کمتر، کیفیت نور بهتری را ایجاد می‌کند.

امیری، تصریح کرد: در این راستا در سطح شهر خرم‌آباد تعویض لامپ‌های بلوارهای انقلاب، بعثت و ساحلی زیباکنار را در دست اقدام داریم که بخش عمده‌ای از آن انجام شده است.

وی افزود: همچنین بلوار «علوی» و «۲۴ متری کاکاوند» سمت شرق و غرب در مرکز لرستان تقریباً تکمیل شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان، افزود: در بروجرد تعویض ۷۰۰ دستگاه چراغ قدیمی بازار بروجرد به چراغ «ال‌ای‌دی» با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

امیری، بیان کرد: باتوجه‌به تجربه‌ای که شرکت توزیع به‌صورت محدود در سطح شهر داشت و باتوجه‌به بازخوردها از تعویض لامپ‌ها و رضایت مردم این اقدام را ادامه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: باتوجه‌به برگزاری مناقصه تعویض ۹۸ هزار چراغ پر مصرف بالای ۱۲۵ وات به «ال‌ای» لرستان توسط شرکت ساتبا امیدواریم با تکمیل مراحل مناقصه و انتخاب برنده این مهم در سال آینده عملیاتی شود که می‌تواند نقش مؤثری در جلب رضایت عموم هم استانی‌ها داشته باشد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت توزیع برق لرستان - مهران امیری - روشنایی معابر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم