برگزاری نمایشگاه کتاب در لرستان

کد خبر: 
۴۸۳۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کتاب در لرستان

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان با حضور ۳۰۰ ناشر برجسته کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ منصور احمدی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی که امروز در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اوضاع و احوالی که در آن هستیم و مناسبت‌هایی که در هفته و ماه گذشته پشت سر گذاشتیم چند موضوع در اولویت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ۱۴ آبان ماه، روز و هفته فرهنگ عمومی را داشتیم و برنامه‌های بسیار متنوع و خوبی در سراسر استان برگزار شد. هفته گذشته به نام هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده بود که در این راستا مدیرکل ‌کتابخانه‌های عمومی استان گزارش خواهند داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه گفت: طی یک ماه و نیم تا دوماه گذشته یک جنگ سازماندهی‌شده رسانه‌ای، اعتقادی، فرهنگی و همه‌جانبه را از سوی رسانه‌های معاند داشتیم.

احمدی با اشاره به هفته کتاب، افزود: با مساعدت استاندار و همکاران تا پایان سال شاهد رویداد نمایشگاه کتاب استانی با حضور ۳۰۰ ناشر برجسته فاخر کشور خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در کل کشور ۵ استان نمایشگاه بزرگ کتاب را برگزار خواهند کرد و لرستان در تقویم اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین استانی است که این نمایشگاه بزرگ را برگزار خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: امیدواریم یک رویداد را در کنار نمایشگاه داشته باشیم و به فرهنگ کتاب و کتابخوانی بتوانیم کمک کنیم.

احمدی ادامه داد: در ۸ ماهه سال جاری ۲۷۳ عنوان کتاب را به چاپ رسانده‌ایم که این نشان‌دهنده آن است که در حوزه کتاب، تولید و نشر کتاب در حال پیشرفت هستیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری نمایشگاه در حوزه خرید و رساندن آن به سبد خانوار موفق باشیم.

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - منصور احمدی - نمایشگاه کتاب

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم