برگزاری مراسم سالروز حماسه ۹ دی در لرستان

کد خبر: 
۴۹۷۴
چند رسانه‌ای؛

برگزاری مراسم سالروز حماسه ۹ دی در لرستان

برگزاری مراسم سالروز یوم‌الله ۹ دی در لرستان

خرم‌آباد ـ مردم لرستان امروز با حضور در مراسم سالروز یوم‌الله ۹ دی بار دیگر حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ در مراسم سالروز حماسه ۹ دی که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، تجمع‌کنندگان با سردادن شعار‌های راه شهیدان خدا راه ماست، الگوی ما نهضت کربلاست و آمریکا فتنه‌گر بزرگ است، نفوذ اهل فتنه یک خطر بزرگ است، بر پیروی از راه روشن انقلاب و نظام تأکید کردند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید حبیب‌الله حسینی» مسئول طلاب لرستانی مقیم حوزه علمیه قم در سخنانی، تبیین حادثه ۹ دی را از مصادیق بارز جهاد تبیین دانست و گفت: حماسه ۹ دی حرکت مردمی و متکی بر ایمان و اراده الهی و برخاسته از بصیرت و شناخت موقعیت در لحظه‌های حساس موردنیاز انقلاب اسلامی است.

وی سپس حماسه ۹ دی را به‌مثابه حماسه کربلا دانست و افزود: ۹ دی ۱۳۸۸ کربلایی دیگر بود و همان‌طور که حادثه کربلا تا ابد ماندگار است، حماسه ۹ دی نیز تا ابد ماندگار است.

در پایان قطعنامه‌ای در هفت‌بند قرائت و با فریاد تکبیر به تأیید نمازگزاران رسید.

در بخشی از این قطعنامه آمده است:

ما امت غیور غیرتمند ایران اسلامی با قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌ها و اقدامات نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی در تقویت ملی به کشور‌های پیرامونی میزبان پایگاه نظامی نیرو‌های متخاصم اعلام می‌کنیم هرگونه سوءنیت نسبت به امنیت و تمامیت ارضی کشورمان را برنخواهیم تافت و در صورت هرگونه تهدید احتمالی با آمادگی کامل برای رویارویی با دشمنان در کنار نیرو‌های مسلح کشور، متجاوزان را با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه خواهیم کرد.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است عفاف و حجاب به‌عنوان تضمین‌کننده سلامت و پارسایی جامعه، تداوم‌بخش خط زیبای شرافت و یکی از مظاهر والایی زنان ایرانی از بارزترین نمود‌های فرهنگی اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است و بخش جدایی‌ناپذیر هویت فرهنگ متعالی ماست و نقشی تعیین‌کننده در مرزبندی و مصونیت ما از بی‌بندوباری و مسخ انسانیت و غلتیدن در منجلاب فرهنگ منحط غربی دارد.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
۹ دی - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم