برگزاری رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی لرستان

کد خبر: 
۳۴۵۲
با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان

برگزاری رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی لرستان

برگزاری رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ رزمایش نوروزی نیرو‌های دستگاه‌های خدمت رسان با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان امروز برگزار شد.

بعد از برگزاری این رزمایش در محل فرماندهی انتظامی لرستان نیرو‌های حاضر در رزمایش از یگان‌های خدمت رسان اورژانس، آتش نشانی، راهداری، جمعیت هلال احمر و پلیس به مناطق مورد نظر برای خدمت رسانی مطلوبتر اعزام می‌شوند.

سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در مراسم این رزمایش با بیان اینکه پلیس ۱۶ هزار ماموریت در روز انجام می‌دهد گفت: در کنار سایر یگان‌های امدادی و خدمت رسانی آمادگی داریم تا به صورت تمام وقت در تعطیلات نوروز در خدمت مردم باشیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد هم با تبریک حلول ماه مبارک شعبان گفت: راه‌اندازی و فعالیت قرارگاه نوروزی امام علی نشان حضور شما در میدان جهاد و ایثار است و ثابت شده هرجا امنیت برقرار است آنجا افرادی خدوم، چشمانی بیدار وجود دارد تا امنیت این مرز و بوم حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم افزود:، اما در کنار هم در مقابل سختی‌ها ایستادگی کردیم و مردم ایران از این آزمایش هم سربلند بیرون آمدند.

وی، اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها حضور دارد و در سایه این حضور با صلابت و همیشگی امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - فرماندهی انتظامی لرستان - رزمایش نوروزی - نماینده ولی فقیه در لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم