برگزاری جشنواره عروسکی افتخاری برای لرستان است

کد خبر: 
۵۵۴۸
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر:

برگزاری جشنواره عروسکی افتخاری برای لرستان است

برگزاری جشنواره عروسکی افتخاری برای لرستان است

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر گفت: برگزاری جشنواره عروسکی توسط شرکت برق لرستان به عنوان یک رویداد فرهنگی افتخاری برای این استان است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مدیرعامل توزیع برق لرستان در جلسه هماهنگی نخستین جشنواره عروسکی گفت: جشنواره عروسکی با محوریت مصرف بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی برق در دی ماه سال جاری به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

امیری اظهار کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی این شرکت، جلسات متعدد دبیرخانه جشنواره طی ۵ ماه گذشته برگزار شده است و تاکنون بیش از ۶۰ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تدابیر اندیشیده شده و همکاری دستگاه‌های استان این جشنواره به نحو احسن برگزار گردد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل توانیر و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های صنعت برق کشور نیز با تاکید بر بهره‌گیری از نقش و کارکرد هنر و تلفیق آن با آموزه‌های مدیریت مصرف به عنوان یک رویکرد نوین در آگاهی‌دهی و اقناع افکار عمومی گفت: در راستای توسعه فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف برق ۵ جشنواره فرهنگی و هنری در کل کشور برنامه‌ریزی شده است.

علی اکبری با اشاره به میزبانی لرستان در جشنواره نمایش عروسکی تصریح کرد: نخستین جشنواره قصه‌گویی با رویکرد بهره‌گیری از این هنر خلاق در تحقق اهداف مدیریت مصرف برق به میزبانی لرستان در ۵ و ۶ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این جشنواره یک اقدام بزرگ، ریشه‌ای و ماندگار خواهد بود و انصافا در اجرای این جشنواره، برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی صورت گرفته است.

علی‌اکبری افزود: برگزاری و میزبانی این جشنواره به عنوان رویداد فرهنگی افتخاری برای لرستان و خرم آباد است اما لازم است تا با استفاده حداکثری از این جشنواره ، مخاطب‌های زیادی را مورد هدف قرار دهیم.

وی بیان کرد: از آنجایی که قرار است جشنواره‌ها دو سالانه برگزار شود و امسال میزبانی با لرستان است حال با همکاری و حمایت همه جانبه، کاری کنیم که خاطرات خوش شکل گیرد و در اذهان بماند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جشنواره عروسکی - شرکت توانیر - شرکت برق لرستان - مهران امیری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم