برگزاری جشنواره دست‌آفرین‌های هنر ایرانی در لرستان

کد خبر: 
۴۹۰۷
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

برگزاری جشنواره دست‌آفرین‌های هنر ایرانی در لرستان

عطا حسن پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری جشنواره دست‌آفرین‌های هنر ایرانی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «عطا حسن‌پور» امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره و نمایشگاه دست‌آفرین‌های هنر ایرانی با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان در محوطه باغ «گلستان» قلعه «فلک‌الافلاک» خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی محصولات صنایع دستی، توجه به اشتغال و تولید، ارج نهادن به تلاش‌های فردی و گروهی و شناخت مشکلات، رفع ضعف‌های احتمالی و ارتقای فعالیت کارگاه‌های صنایع دستی عنوان کرد و افزود: پوشاک سنتی، صنایع کاغذی سنتی، آبگینه، صنایع چرمی، ساخت سازهای سنتی، صنایع چوبی و حصیری، صنایع دستی فلزی و صنایع سنگی از جمله رشته‌های فعال در این نمایشگاه خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه نمایشگاه آثار برتر، نشست‌های تخصصی و تقدیر از هنرمندان صنایع دستی از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره و نمایشگاه است، بیان داشت: برگزاری این رویداد استانی، رشد و توسعه صنایع دستی، آموزش، افزایش تولید و رونق بازار کار هنرمندان صنایع دستی را به دنبال خواهد داشت.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل میراث فرهنگی لرستان - عطا حسن پور - صنایع دستی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم