برگزاری جشنواره «چله انقلاب» در لرستان 

کد خبر: 
۵۰۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خبر داد؛

برگزاری جشنواره «چله انقلاب» در لرستان 

برگزاری جشنواره «چله انقلاب» در لرستان 

خرم‌آباد - مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره «چله انقلاب» در این استان هم‌زمان با ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به محورهای فعالیت تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: یکی از محورهای فعالیت این سازمان که از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته جهاد تبیین است، جهاد تبیین به معنای مجاهدت در عرصه میدان مبارزه با دشمن است، همه باید در این میدان در مقابل دشمن مجاهدت کنند.

وی با اشاره نقش مؤثر رسانه و تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین، گفت: در این راستا باید مجاهدت و کارویژه صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره مشخص‌کردن چهره حق و باطل در میدان جهاد تبیین، عنوان کرد: درنظرگیری خلوص نیت، تقوا و …ثمره را در این راستا بیشتر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام قدرتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جشنواره «چله انقلاب» در لرستان، گفت: این جشنواره در سطح ۷۰ بلوک و محله استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی حضور ۱۸۰ هزار نفر، معادل ۱۰ درصد از جمعیت استان در این جشنواره، گفت: این جشنواره در قالب ۲۶ رشته و محورهای ورزشی، فرهنگی، مهارتی، قرآنی عزاداری مجازی و … با پیوست جهاد تبیین و برنامه‌های فرهنگی مانند شب‌های فرهنگی، شب‌های انقلاب و… برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی علاوه بر این جشنواره در استان، بیان داشت: این برنامه‌ها در قالب جشنواره انقلاب برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره برگزاری مرحله محله‌ای، شهرستانی و استانی جشنواره انقلاب، گفت: بزرگداشت ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب، بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آشنایی با دستاوردهای انقلاب، جریان‌سازی شبکه فعالان محله محور، بسترسازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب، ایجاد فضای نشاط در استان و … از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری صدها برنامه متنوع در ماه رمضان، حمایت از هیئت‌های مذهبی و دینی در برگزاری برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون، برگزاری همایش «دختران حاج قاسم»، ایجاد اتاق وضعیت فرهنگی استان، احصای مسائل و مشکلات استان و ارائه راهکار دراین‌رابطه، اجرای برنامه در حوزه بانوان، توانمندسازی طلاب، قرآنی‌ها و … را از جمله برنامه‌های این اداره کل برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تفسیر، صوت و لحن قرآن، کارگاه احکام اداری، ۴۰ کارگاه تخصصی در حوزه قرآن، توانمندسازی مداحان و … افزود: اجرای برنامه «فصل بندگی» طی ماه مبارک رمضان در قالب برنامه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی یکی دیگر از اقدامات صورت‌گرفته بوده است.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره تهیه و پخش مستندات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی در صداوسیمای مرکز لرستان طی ایام ماه مبارک رمضان، گفت: محور فعالیت‌ها و برنامه‌ها در تبلیغات اسلامی استان مردم است و توسط خود مردم برگزار می‌شوند.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان - مهدی قدرتی - نشست خبری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم