برگزاری بیش از ۷۰ فعالیت فرهنگی و هنری در لرستان

کد خبر: 
۲۹۹۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۷۰ فعالیت فرهنگی و هنری در لرستان

برگزاری بیش از ۷۰ فعالیت فرهنگی و هنری در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری بیش از ۷۰ فعالیت فرهنگی و هنری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ احمدحسین فتایی امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر پویش «ریحان و زندگی» در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر و روز ورود تاریخی امام (ره) به میهن، اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و امروز شاهد آغاز یک اقدام فرهنگی در قالب پویش «ریحان و زندگی» هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این پویش با رویکرد تبیین هویت خانواده و سبک زندگی زنان برگزار می‌شود، افزود: این پویش از امروز شروع و تا ۱۲ اسفند ماه در بستر مجازی برگزار می‌شود و در این راستا حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با مشارکت یکدیگر فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه دو مقوله هنر و رسانه را که ظرفیت بالایی در استان دارند را باید در کنار یکدیگر فراهم کنیم تا نقش بی بدیل زنان در عرصه‌های مختلف در بستر مجازی معرفی و تبیین شود، گفت: از امروز فعالیت‌ها در بستر مجازی شروع می‌شود و همه این اقدامات در قالب‌های اندیشه ورزی، انگیزشی و رفتاری اجرایی می‌شوند.

فتایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امسال لرستان میزبان جشنواره‌های مهم فیلم فجر، مد و لباس ایرانی و اسلامی، آواها و نواهای رضوی و جشنواره‌های مختلف شب شعر، محفل انس با قرآن، خوشنویسی و… است، گفت: در مجموع بیش از ۷۰ فعالیت فرهنگی و هنری در استان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام مبارک، افتتاحیه کتابخانه الیگودرز و کتابخانه شهید باهنر بروجرد و چند تالار و نگارخانه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرهنگی - کتابخانه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم