برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

کد خبر: 
۶۱۲۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

برنامه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «اعظم روانشاد» امروز، ۱۸ بهمن‌ماه در جلسه شورای معاونین در مورد برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره‌کل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: به‌منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح و ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ستاد هماهنگی مساجد استان و انجمن‌های فرهنگی هنری استان ایستگاه‌های فرهنگی هنری در مسیرهای راهپیمایی در استان ایجاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب در نظر گرفته شده است، افزود: این برنامه‌ها از انجام کارهای تبلیغی و فرهنگی تا برگزاری برنامه‌های شاد در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی را شامل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نمایشگاه عکس، اجرای استندآپ کمدی، اجرای سرود، نقاشی، دیوارنویسی با موضوع مشارکت در انتخابات، برپایی آتلیه عکس جشن انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در این غرفه‌ها انجام خواهد شد.

روانشاد با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی و هنری «انقلاب» در میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد برقرار خواهد شد، گفت: اصحاب رسانه استان نیز در غرفه‌ پیش‌بینی شده حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال فرصت مغتنمی برای مردم غیرتمند ایران اسلامی است که نشان دهند که انقلاب پویا و زنده است و به این واسطه توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را ناامید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همراه و همدل با سایر امت حزب‌الله و مردم فهیم در سراسر استان در روز گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور گسترده‌ای در مراسم ۲۲ بهمن خواهد داشت.

روانشاد به پخش زنده فوتبال ایران – قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا روز چهارشنبه در سینما کیو خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در آستانه مبعث حضرت رسول (ص) و جشن انقلاب قرار داریم باید فضایی شاد و مفرح برای تماشاچیان این بازی در سینما برقرار شود و برنامه‌های مختلف هنری اجرا شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
برنامه فرهنگی هنری - راهپیمایی ۲۲ بهمن - دهه فجر - میدان کیو - ارشاد لرستان - اعظم روانشاد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم