برگزاری «شعر فاطمی» به همت اداره ارشاد لرستان

کد خبر: 
۵۶۳۶
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛

برگزاری «شعر فاطمی» به همت اداره ارشاد لرستان

برگزاری «شعر فاطمی» به همت اداره ارشاد لرستان

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری محفل‌های شعر آئینی با عنوان «شعر فاطمی» در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «محمد لروند» امروز پنج‌شنبه در تشریح ویژه‌برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه (س) در لرستان، اظهار داشت: از سلسله محفل‌های شعر آئینی با عنوان «شعر فاطمی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم جمعی از شاعران استان در رثای بانوی دوعالم در خرم‌آباد به شعرخوانی خواهند پرداخت.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: سلسله شب‌ شعرهای آئینی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار می‌شود و تاکنون برنامه‌های متعددی در استان انجام شده است.

لروند با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ایام فاطمیه در سراسر استان در حال برگزاری است، افزود: با توجه‌ به تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در این ایام در استان لرستان پویش‌های مختلف عکاسی، دل‌نوشته و شعر در سطح استان در حال برگزاری است.

وی گفت: پنج محفل انس با قرآن نیز با همکاری مؤسسات قرآنی و قاریان ممتاز استان در سطح مساجد و ادارات استان در این ایام برگزار می‌شود که در کنار این محافل نیز برنامه‌های فرهنگی هنری نیز در مساجد مختلف استان برگزار است.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: برگزاری ویژه‌برنامه‌های سوگواری حضرت زهرا (س) در تمام شهرستان‌های استان با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌ها نیز در استان انجام می‌شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد لرستان - شعر آیینی - محمد لروند - شعر فاطمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم