برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان «تشکن»

کد خبر: 
۵۸۷۳
با حضور سردار باقری صورت گرفت؛

برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان «تشکن»

برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان «تشکن»

به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد «حاج‌قاسم سلیمانی» در هفته مقاومت که مزین است به اسم این سردار شهید سپاه اسلام، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بیمارستان صحرایی یک روزه در دهستان «تشکن» شهرستان دوره چگنی با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان برپا شد. 

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «مصطفی امیری» مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این مراسم گفت: این بیمارستان یک روزه امروز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه با حضور سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه لرستان و جمعی از مسئولان استانی دایر شد.

وی با بیان اینکه در این بیمارستان یک روزه برنامه‌های متنوعی از جمله اهدا خون، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، غرفه‌های فرهنگی و پخت ۱۳۰۰ غذای گرم جهت توزیع در روستاهای هم‌جوار انجام گرفت، اعلام کرد: در این بیمارستان صحرایی پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی حضور دارند و خدماتی از جمله دندانپزشکی، بینایی سنجی، پاراکلینیکی، مامایی، تغذیه، روانشناسی، مشاوره جمعیت و ... به صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه شد.

امیری با بیان اینکه جامعه هدف ما در این منطقه پنج هزار نفر است، گفت: همچنین در این بیمارستان صحرایی خون‌گیری سیار در قالب پویش نذر خون به جهت پاسداشت شهدای حادثه کرمان نیز انجام شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
بیمارستان صحرایی - دوره چگنی - بسیج جامعه پزشکی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم