برنامه‌های هفته بسیج در لرستان اعلام شد

کد خبر: 
۴۸۲۳
در نشست با رسانه‌ها؛

برنامه‌های هفته بسیج در لرستان اعلام شد

سرهنگ مجید سوری جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

خرم‌آباد- جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برنامه‌های هفته بسیج در این استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سرهنگ مجید سوری امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در لرستان اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های متنوعی در دستور کار داریم و این برنامه‌ها از تاریخ ۲۹ آبان ماه شروع و تا پنج آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در هفته بسیج در سراسر استان عنوان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی در استان یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: رزمایش «جهادگران فاطمی» و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، افتتاح اردوی راهیان نور در سه شهرستان خرم‌آباد، الیگودرز و بروجرد، اردوی «راهیان پیشرفت» ویژه اقشار مختلف و… از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لرستان خواهد بود.

سرهنگ سوری همچنین برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی و فرصت‌های شغلی در مرکز استان را یکی دیگر از این برنامه برشمرد و افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، جشنواره تولید محتوای دیجیتال، نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدا، تجلیل از نخبگان بسیجی و کاسبان امین و همچنین همایش پیاده روی خانوادگی در هفته بسیج را در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان - مجید سوری - هفته بسیج

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم