برخورد قاطع پليس راهور اليگودرز با تردد وسايل نقليه غيربومي

کد خبر: 
۵۵۰
سروان رشيدي خبر داد:

برخورد قاطع پليس راهور اليگودرز با تردد وسايل نقليه غيربومي

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی الیگودرز از برخورد قاطع پلیس راهور این شهرستان با تردد وسایل نقلیه غیربومی به منظور حفظ سلامت شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سروان محمد باقر رشیدی که در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان الیگودرز سخن می‌گفت، تأکید کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت بهداشتی و کنترل تردد وسایل نقلیه غیر بومی با اقتدار توسط پلیس راهور در سطح شهر ادامه دارد.

وی افزود: پلیس راهور با حمایت اعضای شورای تامین و همپوشانی عوامل انتظامی در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در سطح شهرستان الیگودرز هماهنگ با سایر دستگاه‌ها در خط مقدم مبارزه در میدان اجرا قرار گرفته و گام‌های موثری را در قطع زنجیره انتقال این بیماری برداشته است.

رییس پلیس راهور الیگودرز افزود: کنترل تردد خودروها بصورت مستمر و روزانه توسط پایش تصویری و تیم‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر انجام می‌گیرد و با ترددهای غیر ضروری و گشت و گذار خودروهای با پلاک غیر بومی برابر مصوبات ابلاغی رفتار می‌نماید.

رشیدی ادامه داد: از آنجایی که پلیس در کنار سایر دستگاهها مسئول حفظ جان و سلامتی مردم است هنگامی جان انسان‌ها در خطر باشد بدون اغماض و با قاطعیت انجام وظیفه می‌کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اعلام فرماندار مبنی بر اینکه شهرستان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد دیگر به توصیه اکتفا نشده و بمنظور حفظ سلامتی شهروندان قاطعانه اقدام خواهد شد و در خصوص ساکنان و بومی‌های شهرستان که دارای خودروی پلاک غیر الیگودرز هستند نیز در صورت ارائه مدارک مثبته و احراز سکونت توسط عوامل و با تشخیص ماموران اقدام قانونی بعمل خواهد آمد. البته توصیه می‌گردد این شهروندان عزیز نیز تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

 

برچسب‌ها: 
پليس راهور - اليگودرز - شهرستان - سروان رشيدي - ويروس كرونا - لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم