برخورد قاطع با تخلفات تبلیغاتی داوطلبان انتخابات شوراها

کد خبر: 
۳۸۷۳
فرماندار خرم‌آباد مطرح کرد؛

برخورد قاطع با تخلفات تبلیغاتی داوطلبان انتخابات شوراها

جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد گفت: تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل پذیرش نیست و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ جعفر طولابی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: هر کدام از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای اهمیت خاصی هستند و تلاش خواهیم کرد مقدمات برگزاری آنها به درستی فراهم شود.

وی افزود: قانون و مقررات را سرلوحه قرار خواهیم داد چراکه عمل به قانون تضمین کننده سلامت انتخابات خواهد بود بنابراین رویکرد اصلی ستاد انتخابات شهرستان تحقق سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری است.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه انتخابات با رعایت بی‌طرفی کامل و پرهیز از جانبداری نسبت به نامزدها برگزار خواهد شد، ادامه داد: فصل مشترک همه باید قانون باشد و نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران که اطلاع رسانی این رویداد مهم را برعهده دارند بسیار حائز اهمیت است.

طولابی افزود: تبلیغات زودهنگام انتخابات قابل پذیرش نیست اما برخی از داوطلبان که تأیید صلاحیت آنها هنوز مشخص نیست اقدام به تبلیغات کرده‌اند که با این روند، برخورد قانونی و حتی منجر به حذف آنها از صحنه این رویداد سیاسی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخابات در شهرستان خرم‌آباد تصریح کرد: باید شرایط مشارکت حداکثری مردم را در این عرصه فراهم کنیم چرا که موجب اقتدار ملی و تقویت نظام می‌شود.

فرماندار خرم‌آباد گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف دینی و انقلابی است بنابراین تمام دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی ادارات باید راهکارهای افزایش مشارکت را اعمال کنند و با ایجاد شور و نشاط برای برطرف کردن ناامیدی میان مردم اقدام کنند.

طولابی بر عدم بکارگیری امکانات و اموال اداری علیه یا به نفع نامزدهای انتخاباتی تاکید و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از ایجاد هر گونه شائبه در فرآیند انتخابات پیشگیری کنند.

وی اضافه کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر در خرم‌آباد به صورت کامل الکترونیکی برگزار می‌شود که مقدمات و بستر آن فراهم شده است، دستگاه‌های احراز هویت نیز از رأی تکراری و تخلفات جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری خرم آباد - جعفر طولابی - انتخابات ۱۴۰۰

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم